پرسش

خانم ۷۸ ساله اسفند ۹۲ سکته مغزی کردن سمت چپ بی حس شده و از ن زمان راه نمی توانند بروند . بیست شبانه روز بخش ویژه بستری بودن بعد در منزل مراقبت شدند فیزیوتراپی مرتب شدن ورزش و مراقبتهای تکمیلی داشتن .ازهمان زمان آغاز بیماری روزی یک قرص پلاویکس خوردن و داروی ضد چربی و ارام بخش و اسپیرین .تازگی به نظر می آیدپوست پاهای ایشان نازک و شیشه ای شده . آیا این عوارض دارو است یا علت دیگر دارد . پلاویکس را ما خودمان به محض اتمام تجدید می کنیم و می دهیم آیا این درست است ؟دکتر بردن ایشان بسیار دشوار است زیرا باید توسط دو سه نفر حمل شوند . از شما راهنمایی می خواهم . فشار خون ایشان پایین است هنگام سکته بالا بود ولی الان حدودا ۱۴ روی ۷ یا کمتر است .داروی معده هم می خورن . شربت پاک کننده کلیه می خورن .(شربتی با قوطی نارنجی و احتمالا فرانسوی ) . زود به زود عفونت ادراری می شوند این شربت تا حد زیادی کنترل کرده است .شربت فوق را هم بیش از شش ماه است که روزی یک قاشق می خورن . قرص های مکمل مثل فارماتون و ایزی ایرون هم می دهیم .
ممنون از عنایت شما .

پاسخ
سلام بدلیل کمبود ویتامین پا نازک شده 'فیزیوتراپی لازم می‌باشد'پلاویکس را هفته‌ای سه بار کنید آسپرین قطع نشود
به اشتراک بگذارید :